تاپ میکس گیم

سرور مجازی، گیم سرور آنلاین، تیم اسپیک و هاستینگ

دانلود کانتر آنلاین 1.6 برای کامپیوتر

4.9/5 - (16 نفر امتیاز داده اند.)
دانلود کانتر 1.6 آنلاین، برای ورود به سرور های آنلاین کانتر استریک نیاز به داشتن یک نسخه از بازی کانتر استریک 1.6 آنلاین دارید. تیم تاپ میکس گیم برای شما عزیزان نسخه انلاین بدون باگ، طراحی زیبا و کارآمد را طراحی و ادیت کرده است. امیدواریم که بتوانیم نیاز شما به یک نسخه کانتر آنلاین 1.6 را برطرف کرده باشیم و شما با دانلود این نسخه از بازی دیگر نیازی به دانلود چند باره کانتر استریک 1.6 نداشته باشید. برای دانلود کانتر 1.6 انلاین تاپ میکس گیم از باکس دانلود که در پایین این صفحه قرار داده شده است استفاده نمایید.
دانلود کانتر 1.6 آنلاین

آپدیت بازی کانتر آنلاین :

این نسخه از کانتر 1.6 آنلاین به صورت پیش فرض دارای سرور فعال ایرانی است. کافیست سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد آن شوید. سرور های پابلیک و مچ و میکس تاپ میکس گیم در تاریخ 1402/10/06 بروز رسانی گردید. و درصورت نیاز به وصل شدن به سرور های آنلاین میتوانید از ایپی tmgcs.ir:port استفاده کنید. به عنوان مثال ایپی سرور مچ آرنا تاپ میکس گیم به نشانی tmgcs.ir:27019 می باشد. با دانلود کانتر انلاین تاپ میکس گیم تمامی سرور های ما به صورت خودکار بعد از هر بار ورود شما به بازی آپدیت خواهد شد.

فهرست مطالب

کانتر 1.6 آنلاین چیست؟

کانتر 1.6 آنلاین نسخه تحت وب بازی کانتر استرایک 1.6 است. این نسخه از بازی در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص آنلاین در جهان است.با دانلود کانتر آنلاین و ورود به سرور آنلاین آن شما خواهید دید که  دو تیم تروریست و ضد تروریست با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم تروریست باید بمب‌ها را در نقاط مشخصی از نقشه کار بگذارد و تیم ضد تروریست باید از انفجار بمب‌ها جلوگیری کند. همچنین، هر دو تیم می‌توانند از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف برای مبارزه با یکدیگر استفاده کنند. در محیط آنلاین این بازی جوی صمیمی و دوستانه برقرار است که شما میتوانید از آن لذت ببرید.

دانلود کانتر 1.6 انلاین

درصورتی که طرفدار بازی آنلاین در سبک جنگی باشید قطعا اسم کانتراستریک 1.6 به گوشتان خورده است. با دانلود کانتر 1.6 آنلاین، تمامی خاطرات گذشته شما زنده خواهد شد. کانتراستریک 1.6 اسمی آشنا برای اکثر افراد است و تقریبا همه آن را می شناسند. این بازی پرهیجان را می توانید به صورت آنلاین بازی کنید و دیگر نیازی نیست به گیمنت بروید.بازی کانتر توسط کمپانی شرکت ولو توسعه داده شده است.
هنگام انجام یک بازی در موقعی که در مقابل حریفان واقعی و آنلاین باشید هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد.تیم تاپ میکس گیم کانتر ۱٫۶ آنلاین را همراه با سرورهای ایرانی برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. برای دانلود و نصب و فعال سازی کانتر 1.6 آنلاین تاپ میکس گیم می توانید به باکس دانلود که در پایین این صفحه قرار داده شده است مراجعه نمایید.

دانلود کانتر آنلاین

تاریخچه کانتر آنلاین 1.6

کانتراسترایک 1.6 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت Valve Corporation توسعه داده شده است. این بازی در سال 2000 منتشر شد و به سرعت بازیکنان زیادی را به خود جذب کرد. در کانتراسترایک 1.6، دو تیم (تروریست ها و نیروهای ویژه) در بیشتر نقشه ها به صورت مخفیانه عملیات خود را شروع می‌کنند. هدف تروریست ها به‌طور کلی جلب توجه و شکست دادن اهداف شناخته شده است.
دوام و ماندگاری بازی در سادگی آن است که خیلی ساده باشد و دستکم، اهداف و مأموریت‌های خاصی موجود نیست. به جای آن، اعتماد به تعداد زیادی از نقشه‌های تیراندازی، بازیکنان با مهارت بالا و استراتژی جدید در هر بازی مشابه، این بازی را برای بازیکنان آنلاین به یک بازی بسیار محبوب تبدیل کرده است. شما میتوانید بازی کانتر را به صورت آنلاین در سرور های عمومی و رایگان کانتر آنلاین 1.6 تاپ میکس گیم انجام دهید و با دوستان خود به تفریح بپردازید.

ویژگی های کانتر 1.6 آنلاین تاپ میکس گیم

چه ویژگی هایی در دانلود بازی کانتر انلاین سایت تاپ میکس گیم وجود دارد تا تمایز در این نسخه با نسخه های موجود در سایت های دیگر میکند؟ چرا باید نسخه counter strike online تاپ میکس را نصب کنیم ؟ آیا با دانلود کانتر 1.6 آنلاین برای کامپیوتر به آسانی میتوان به سرور های آنلاین، اینترنتی و ایرانی cs متصل شد ؟ در ادامه به بیان توضیحاتی در پیرامون این سوالات که شاید در ذهن شما نقش بسته است می پردازیم.

  1. این نسخه از بازی حجم کمی برخوردار می باشد.
  2. در counter strike online سعی شده است تا بیشترین بهینه سازی بر روی کانفیگ بازی انجام شود.
  3. این نسخه از بازی کانتر استریک بر روی ویندوز های xp , 7 , 8 ,10 , 11 تست شده است.
  4. این نسخه counter کمترین مصرف اینترنت را نیاز دارد.
  5. به دلیل مصرف کم اینترنت جزو محبوب ترین بازی های اینترنتی آنلاین به حساب می آید.
  6. لیست سرور های ایرانی کانتر استریک 1.6 در این نسخه موجود می باشد.
  7. امکان اضافه کردن ایپی سرور دلخواه شما به لیست بازی به سادگی و با چند کلیک.
  8. آموزش ویدئویی از نصب و راه اندازی بازی به همراه آموزش های کاربردی این بازی.
  9. عدم نیاز به نصب پچ، شما بعد از دانلود بازی آنلاین کانتر 1.6 نیازی به آنلاک و پچ کردن ندارید.
  10. بهینه سازی محیط کاربری بازی و گرافیک به صورت حرفه ای و رفع باگ های موجود در بازی آنلاین counter.
  11. بهینه سازی کامل ورژن آنلاین کانتر استریک 1.6 توسط تاپ میکس گیم.

نکاتی در مورد دانلود کانتر انلاین 1.6 و نحوه نصب و راه اندازی بازی اینترنتی رایگان

این نسخه از بازی کانتر 1.6 آنلاین نیاز به هیچگونه استفاده از پچ و کیگن ندارد!! کاری که بعد از دانلود بازی کانتر 1.6 انلاین انجام می دهید فقط نصب بازی است و تمام. سرور های ایرانی و شلوغ تاپ میکس گیم بر روی سرور لیست بازی آماده هستند و نیازی به پیدا کردن سرورو اد کردن سرور نیست. اما این امکان نیز وجود دارد تا شما بتوانید ایپی دلخواه خود را نیز وارد کرده و ذخیره نمایید. پینگ سرورها آنلاین کانتر قرار داده شده در لیست سرور ها قابل قبول است و این سرورها کمترین میزان قطع و وصلی را دارند.
اگر برای اجرای بازی یا ورود به سرورها با مشکل مواجه هستید، ابتدا نسخه قبلی را از کامپیوتر خود پاک کنید. بعد از انجام این کار لازم است تا آخرین ورژن قرار داده شده از بازی کانتر آنلاین را از این صفحه دانلود کرده و نصب نمایید.
هنگام نصب بازی آنتی ویروس سیستم را غیر فعال کنید تا ناخواسته فایل های بازی را پاک نکند. این نسخه از بازی انلاین روی همه‌ی سیستم عامل ها از جمله ویندوز 7، 8، 8.1، 10، 11 به خوبی کار میکند.

آموزش سریع و کامل اتصال به سرور های انلاین بازی کانتر 1.6

نرم افزار sxe injected (آنتی چیت) کانتراستریک 1.6 برای ورود به سرور های آنلاین کانتر الزامی می باشد. بعد از دانلود نرم افزار Sxe و دانلود بازی کانتر استریک 1.6 و نصب و هردو آن ها مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا بازی کانتر 1.6 آنلاین را نصب کنید
  2. سپس نرم افزار آنتی چیت نصب نمایید.
  3. ابتدا نرم sxe injected را اجرا کنید
  4. سپس بازی را اجرا نمایید.
  5. در صورت نیاز به CD-Key تمامی موارد را با حرف A انگلیسی پر کنید.
  6. CD-Key = AAAA – AAAA – AAAA _ AAAA

در صورت انجام دادن صحیح کار های گفته شده با پیغام sxe injected در گوشه ی سمت راست مانیتور خود مواجه خواهید شد. وارد محیط بازی شده و از منوی بازی بر روی find server کلیک کنید. سپس از منوی باز شده روی تب favorites کلیک کنید. در این قسمت تمامی سرور های آنلاین و مورد نیاز شما به صورت لیست به نمایش در آمده است همچنین با کلیک بر روی دکمه add server میتوانید سرور بازی counter strike 1.6 مورد نظر خود را اضافه نمایید. سپس بر روی سرور مورد نظر خود کلیک کرده و وارد سرور شده و به انجام بازی بپردازید. امید واریم که از دانلود کانتر 1.6 آنلاین تاپ میکس گیم نهایت استفاده و لذت را در انجام یک بازی آنلاین ببرید و به دوستان خود این نسخه از کانتر آنلاین را معرفی نمایید.

تصاویری از شوتینگ این نسخه از کانتر انلاین تاپ میکس گیم

کانتر 1.6 آنلاین

کانتر آنلاین

دانلود کانتر انلاین

شوتینگ کانتر آنلاین

نکاتی برای دانلود کانتر آنلاین برای کامپیوتر

توجه: اگر برای اجرای بازی یا ورود به سرورهای کانتر آنلاین تاپ میکس گیم با مشکل مواجه هستید، ابتدا نسخه قبلی بازی counter strike را از کامپیوتر خود پاک کنید. سپس نسخه جدید با عنوان دانلود بازی کانتر آنلاین برای کامپیوتر را از باکس دانلود موجود در همین صفحه دانلود کنید و مجدد نصب نمایید. سپس به راحتی وارد سرورهای آنلاین شوید.

لیست سرور های ایرانی کانتر استریک 1.6

اطلاعیه مهم: آدرس سرورهای رسمی تاپ میکس گیم در ادامه توضیحات درج شده است. فعالیت هر سرور بازی دیگری با این نام، ارتباطی به تاپ میکس گیم ندارد. شما میتوانید با جستجو در سایت های دیگر بازی کانتر استریک 1.6 آیپی های مورد نیاز خود را پیدا کرده و به صورت دستی و به سادگی به این نسخه از کانتر 1.6 آنلاین اضافه نمایید. لازمه این کار این می باشد تا یک بار فیلم آموز نصب بازی کانتر استریک 1.6 را که در این صفحه قرار داده شده است را ملاحظه نمایید.

ایپی سرور انلاین کانتر استریک تاپ میکس گیم

در صورتی که بازی کانتر استریک 1.6 آنلاین خود را از سایت های دیگر دانلود کرده اید و نیاز دارید تا ایپی سرور های آنلاین و شلوغ و سرور های فعال آنلاین کانتر استریک 1.6 را به بازی کانتر آنلاین خود اضافه نمایید کافیست از لیست پایین ایپی سرور های مورد نظر خود را برداشته و در نسخه شخصی کانتر 1.6 انلاین خود وارد نمایید. در صورتی که دانلود کانتر 1.6 آنلاین را از سایت ما انجام داده باشید به صورت بروز و خودکار ایپی های فعال بازی کانتر با پلیر های ایرانی تاپ میکس گیم در بازی وجود دارد و دیگر نیاز نیست تا شما به صورت دستی ایپی های سرور counter strike 1.6 را وارد نمایید.

TopMix-Game | Match Arena

TMGCS.IR:27019

TopMix-Game | Public Server #1

TMGCS.IR:27000

TopMix-Game | Mix Server #1

TMGCS.IR:27013

TopMix-Game | Mix Server #2

TMGCS.IR:27014

TopMix-Game | Mix Server #3

TMGCS.IR:27015

TopMix-Game | Mix Server #4

TMGCS.IR:27016

TopMix-Game | Mix Server #5

TMGCS.IR:27017

TopMix-Game | Mix Server #6

TMGCS.IR:27018

آخرین اخبار کانتر آنلاین و شرایط و دریافت ادمینی رایگان کانتر استریک 1.6

برای دریافت آخرین اخبار و وضعیت سرورها و شرایط دریافت ادمینی و… به کانال تلگرام زیر مراجعه کنید:
TopMix_Game@
همچنین با عضویت در کانال تلگرام تاپ میکس گیم میتوانید از تمامی جشنواره ها تخفیفات و … بهره مند شوید. تیم تاپ میکس گیم به صورت 24 ساعته پاسخ گوی مشتریان و پلیر های خود بوده و این امر را یک وظیفه میداند. همچنین در صورت نیاز به دسترسی به ادمین های سرور های کانتر استریک 1.6 آنلاین تاپ میکس میتوانید با ایدی زیر در ارتباط باشید. برای ارتباط با مدیریت سرورها با ID تلگرام زیر در تماس باشید:

sajadpoker@

سرور های کانتر 1.6 آنلاین چه قابلیت هایی دارند ؟

سرورهای کانتر آنلاین، سرورهایی هستند که برای اجرای بازی Counter Strike، نصب شده‌اند و قابلیت اجرای بازیکنان در سطح جهانی با سرعت بالا را فراهم می‌کنند. بازیکنان با اتصال به یک سرور کانتر آنلاین، می‌توانند بازی را در حالت تیمی یا انفرادی اجرا کرده و بازی را لذت بخش‌تر کنند. سرورهای کانتر 1.6 آنلاین معمولاً توسط شرکت‌ها یا افراد حرفه‌ای تاسیس شده‌اند و به صورت رایگان یا با هزینه‌ی کم، در دسترس بازیکنان هستند.
سرور های عمومی تاپ میکس گیم به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته شده است. همچنین شما میتوانید برای خود سرور اختصاصی داشته باشید، برای انجام این کار کافی است تا از پنل کاربری تاپ میکس گیم اقدام به خرید سرور کانتر کنید.

سرعت اینترنت مورد نیاز برای اتصال به سرور های کانتر 1.6 آنلاین

در صورت دانلود کانتر آنلاین از سایت ما،این نسخه به صورت پیش فرض شامل تمام Map های استاندارد بازی کانتر است. به همین دلیل در هنگام اتصال به سرور ها نیازی به دانلود مپ نیست و به سرعت به سرورها متصل خواهید شد. حداقل سرعت اینترنت لازم برای انجام این بازی، سرعت 128 کیلوبیت است.
بازی کانتر آنلاین با کمترین سرعت موجود اینترنت هم میتوانید بازی کنید! از مزیت های این نسخه از کانتر آنلاین این است که حتی با سرعت پایین اینترنت هم میتوانید به صورت آنلاین بازی کنید. همچنین برای اتصال به سرورها نیازی به وارد کردن IP آنها نیست. و میتوانید از دامین استفاده کنید.

آیا میتوان با دانلود کانتر 1.6 آنلاین تاپ میکس گیم با دوستان خود به بازی بپردازیم ؟

بله، بازی Counter Strike می‌تواند به صورت آنلاین بازی شود. برای بازی آنلاین، شما باید به یکی از سرورهای بازی Counter Strike متصل شوید که می‌توانید آنها را از داخل نرم افزار بازی یا از طریق سایت‌های وابسته به این بازی پیدا کنید. در این سرورهای آنلاین، شما با بازیکنان دیگری که به سرور متصل شده‌اند، به صورت تیمی یا در برابر یکدیگر بازی می کنید. لازم به ذکر است که برای بازی بهتر و با تجربه‌ی آنلاین بهتر، نیاز است تا به اینترنت پرسرعت، کامپیوتر مناسب و ماوس و کیبورد با کیفیت مناسبی داشته باشید.

خرید سرور کانتر استریک 1.6

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا میتوان سرور اختصاصی به خود را در بازی کانتر استریک 1.6 داشت ؟ یا میتوان با پرداخت هزینه اندک به مدیریت سرور های کانتر استریک 1.6 پرداخت. شما میتوانید با پرداخت کمترین هزینه با خرید سرور کانتر با دوستان خود به انجام این بازی به سرور انلاین بپردازید. با خرید سرور کانتر استریک تاپ میکس گیم با خیال راحت به انجام گیم مورد علاقهخود بپردازید.

جمع بندی در مورد کانتر آنلاین 1.6 تاپ میکس گیم

بازی کانتر 1.6 آنلاین، بازی Counter Strike با حضور آنلاین در سرور هاست. بازیکنان می‌توانند با کامپیوترهای دیگر از سراسر جهان به یک سرور متصل شده و بازی را در قالب تیمی یا انفرادی انجام دهند. بازی کانتر 1.6 آنلاین به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص در جهان شناخته می‌شود. لذت بازی کردن با بهترین بازیکنان بین المللی و چالش های مختلف، عاملی است که بازیکنان را به این بازی جذب می‌کند. برای بازی کانتر آنلاین شما باید به داشتن ارتباط اینترنت پرسرعت و کامپیوتر مناسب دارای قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف باشید.

نمایش بیشتر
بله تمامی سرور های ایرانی کانتر تاپ میکس گیم با مود های مختلف در این نسخه از بازی قرار داده شده است. شما می توانید با کلیک بر روی هر سرور وارد شده و به انجام بازی کانتر انلاین بپردازید.
بله، شما میتوانید ایپی های دیگر سرور های آنلاین کانتر را در قسمت add server وارد کنید.
در این نسخه از بازی کانتر انلاین آماده شده برای شما تعدادی از سرور های بروز به همراه پلیر ایرانی کانتر استریک 1.6 وجود دارد، همچنین شما میتوانید ایپی هر کدام از دیگر ارئه دهنگان بازی کانتر استریک 1.6 به راحتی در این نسخه اضافه نمایید.
ویندوز
دانلود کانتر 1.6 آنلاین
نسخه کانتر 1.6 آنلاین رسمی تاپ میکس گیم
ویندوز
نرم افزار آنتی چیت
برای ورود به سرور های آنلاین کانتر نیاز است!
سال انتشار: 1402
سیستم عامل: ویندوز
ورژن: 1.0
رده سنی: تمامی سنین
نیاز به دیتا: ندارد
فرمت: .zip
حجم فایل: 306 مگابایت
پسورد: topmix-game.ir

کانتر استریک 1.6 یک بازی نسبتاً قدیمی است و می‌توان آن را روی اکثر رایانه‌های شخصی اجرا کرد. با این حال، اگر می‌خواهید تجربه بازی روان‌تری داشته باشید، توصیه می‌شود که یک رایانه شخصی با حداقل سیستم مورد نیاز ذکر شده را داشته باشید.

  • سیستم عامل: ویندوز 98، ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10
  • پردازنده: پردازنده Pentium III 500 مگاهرتز یا بالاتر
  • رم: 64 مگابایت رم یا بیشتر
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک با 2 مگابایت حافظه ویدئویی یا بالاتر
  • فضای ذخیره سازی: 100 مگابایت فضای خالی در هارد دیسک

این سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با تنظیمات گرافیکی کم است. برای اجرای بازی با تنظیمات گرافیکی بالاتر، به حداقل پردازنده Core 2 Duo 2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و کارت گرافیک با 256 مگابایت حافظه ویدئویی یا بالاتر نیاز دارید.

نمایش بیشتر

نصب نرم افزار های مورد نیاز

ابتدا نرم افزار sxe injected 17.2 را از جعبه دانلود نرم افزار sxe injected دانلود نمایید. سپس نسخه ای از بازی را که مد نظر دارید دانلود نمایید. بعد از دانلود هر 2 فایل، شروع به نصب برنامه sxe injected و بازی کانتر مورد نظر کنید.

اجرای بازی و ورود به سرور های آنلاین ایرانی

برای ورود و شروع بازی به صورت آنلاین شما نیاز دارید ابتدا برنامه 1- sxe injected را اجراع نمایید و سپس با کلیک بر روی آیکون بازی وارد محیط بازی شوید. ورود به محل نصب بازی و اجرای 2- Start Game 1.bat کلیک بر روی فایل .bat با توجه به نیا برای بروز رسانی سرور ها یا سیو ایپی وارد شده توسط شما.

اگر سرور های آنلاین تاپ میکس گیم به حالت not responding برای شما به نمایش در آمد بازی را بسته و  برروی فایل .bat دومی کلیک کنید تا سرور ها بروز رسانی شوند.

راهنمای نصب و اتصال به سرور آنلاین کانتر 1.6

تصمیم گرفتیم تا تمامی منو های موجود دراین نسخه از بازی کانتر 1.6 آنلاین برای کامپیوتر را توضیح دهیم تا بتوانیم کمکی به شما عزیزان نماییم تا با خیال راحت به انجام دانلود کانتر نلاین بپردازید.
با توجه به تصویر قرار داده شده در پاینن و شماره هایی که در مقابل هر کادر قرار داده شده است به انجام توضیحات میپردازیم.

آموزش نصب کانتر آنلاین

کادر شماره 1 : در این قسمت شما میتوانید تا نام خود در بازی را تغییر دهید. همانطور که از اسن تب پیداست player name شما به راحتی میتوانید اسم خود را انتخاب نمایید. تنها نکته ای که در این کادر قابل بررسی می باشد این است که از حروف فارسی برای انتخاب اسم نمیتوانید استفاده کنید. همچنین در بعضی از سرور ها شما نیاز دارید تا تعداد کاراکتر های اسم خود را بیشتر از 3حرف انتخاب نمایید. در غیر این صورت از سرور کیک میشوید.

کادر شماره 2 و 4 : در این قسمت شما اسپری خود را انتخاب میکنید که میتوانید با کلیدی که بر روی صفحه کیبورد خود انتخاب مینوایید آن را بر روی دیوارد های نقشه بازی بزنید. در تعداد از سرور های کانتر 1.6 آنلاین این کار ممنوع بوده و یک اسپریی مشخص را میتوانید فقط استفاده نمایید.

کادر شماره 3 : در این قسمت میتوانید اندازه crosshair خود را تنظیم نمایید. در این قسمت شما میتوانید مقدار های کوچک، متوسط و بزرگ را با توجه به اندازه و رزولیشن مانتیور خود انتخاب نمایید.

کادر شماره 5 : در این قسمت شما میتوانید رنگ crosshair خود را تنظیم نمایید. رنک های پیشفرض و اصلی در این قسمت در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x