تاپ میکس گیم

قوانین و شرایط سرویس تاپ میکس گیم

قبل از خرید سرویس از قوانین مطلع باشید
در صورت نادیده گرفتن و عدم توجه به متن قوانین و شرایط سرویس ها مسئولیت بروز هرگونه مشکل به عهده خود کاربر می باشد.

قوانین کلی :

1- کلیه کاربران موظف هستند با اطلاعات صحیح اعم از نام حقیقی و حقوقی بصورت دقیق و با ای پی ایران بدون استفاده از هر نوع وی – پی – ان در سایت عضو شوند.
.
2- کلیه کاربران باید به قوانین احراز هویت واقف باشند بعد از خرید هر سرویس یا هر سفارش کاربران موظف هستند نسبت به ارسال تصویر واضح و دقیق از کارت ملی خود به بخش فروش از طریق تیکت اقدام نمایند ؛ لازم به ذکر است کارت ملی ارسالی باید با مشخصات صاحب کارت تراکنش انجام شده یکسان باشد و در صورت عدم تطبیق کارت ملی با مشخصات صاحب حساب سفارش تحت هیچ شرایط فعال و ارسال نخواهد شد.
.
3- تحت هیچ شرایط با کارت های اعتباری و کارت های هدیه اقدام به پرداخت و ثبت سفارش نکنید ؛ در صورتی که کارت بانکی پرداخت کننده فاقد مشخصات هویتی و مرتبط با کارت ملی ارسالی باشد به هیچ عنوان سفارشی فعال و تحویل داده نخواهد شد , حتما به این نکته توجه کنید بعد از خرید نیاز است تا کارت شناسایی صاحب کارت بانکی پرداخت شده جهت احراز هویت ارسال شود.
.
4- درخرید هر نوع سرویس دقت کافی داشته باشید , هیچکدام از سرویس ها اعم از دامنه , هاست میزبانی , نمایندگی , سرور مجازی , سرور اختصاصی و سرور های گیم بعد از تحویل و فعالسازی امکان لغو شدن و بازگشت وجه را نخواهند داشت , کاربران موظف هستند قبل از خرید هر سرویسی از طریق تیکت اقدام به مشاوره قبل از خرید نمایند و با مطالعه قوانین و اطلاع از شرایط سرویس از خرید خود مطمئن باشند و در صورت نادیده گرفتن این موارد هرگونه خرید اشتباه به عهده خود مشتری می باشد و تحت هیچ شرایط امکان لغو سرویس خریداری شده وجود نخواهد داشت.
.
5- در بخش شماره تماس های تلفن ثابت و تلفن همراه بسیار دقت کنید , شماره ای را وارد کنید که همیشه در دسترس باشد و امکان تماس تلفنی و ارتباط وجود داشته باشد , در بخش شماره همراه شماره ای را درج کنید که پیامک سازمانی روی شماره مسدود نشده باشد و پیامک اطلاعیه و فاکتور از سایت به شماره شما ارسال شود , ( 1- با اعداد انگلیسی حتما وارد شود ، از وارد کردن شماره با اعداد فارسی خودداری کنید پیامک ارسال نخواهد شد، 2- از وارد کردن شماره های رایتل خودداری کنید , شماره های رایتل امکان دریافت پیامک سازمانی را ندارند ) ؛ در صورت عدم رعایت این موارد و عدم دریافت اطلاعیه و یا صدور فاکتور از طریق پیامک مسئولیت هرگونه بروز مشکل به عهده خود کاربر می باشد.
.
6- زمان تحویل کلیه سفارشات غیر اتوماسیون مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، دامنه های بین المللی که نیاز به احراز هویت دارند و … بین ساعات 12 ظهر الی 1 بامداد می باشد ( چه در روز های تعطیل و چه غیر تعطیل ).
.
7- متقاضیان سرورهای مجازی و اختصاصی توجه داشته باشند IP سرویس خریداری شده به همراه تراکنش ثبت شده با مشخصات کامل فردی و شماره حساب شما در لیست پلیس فتا قرار گرفته و هرگونه استفاده خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از دور زدن فیلترینگ , وی پی ان و پروکسی و … ( حتی برای استفاده شخصی ) ممنوع بوده و جرم محسوب می شود و بر اساس ماده ۲۱ قانون جرائم رایانه‌ای و بر اساس قوانین موضوعه از جمله قانون مجازات اسلامی، قانون مطبوعات و قانون جرائم رایانه‌ای و نیز مصوبات شورای عالی امنیت ملی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و شخص متخلف نیز در دادسرای جرائم رایانه ای باید پاسخگوی تخلف انجام شده باشد.
.
8- در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارید اعم از مشکلات در سرویس ها و سایر موارد فقط و فقط از طریق ارسال تیکت با اکانتی که سرویس خریداری شده می بایست تیکت به بخش مربوطه ارسال شود ؛ از هرگونه تماس تلفنی برای موارد پشتیبانی لطفا خودداری کنید .
.
9- در کلیه سرویس ها اعم از هاست , نمایندگی , سرور مجازی و اختصاصی و … مشترکینی که بصورت بلند مدت اقدام به تمدید میکنند باید به این نکته توجه داشته باشند , موارد و مشکلاتی که ممکن است در کلیه سرویس ها بصورت طبیعی همچون مشکلات سخت افزاری , از کار افتادن هارد سرورها و … بوجود بیاید قائم هاست مقصر این موارد نمی باشد و فقط وظیفه حل و پیگیری مشکلات از سمت دیتاسنتر یا ارائه دهنده اصلی را دارد و در این موارد تحت هیچ شرایط امکان لغو سرویس بلند مدت وجود نخواهد داشت و مشتری قبل از خرید یا تمدید سرویس بلند مدت باید به این نکات توجه کافی را داشته باشد.
.
10- مشترکینی که به موقع نسبت به تمدید سرویس های خود اقدام نمی کنند و بعد از اتمام دوره و مسدود سازی سرویس نسبت به پرداخت صورتحساب و تمدید سرویس اقدام میکنند توجه داشته باشند فعالسازی سرویس تعلیق شده ممکن است ساعاتی زمان ببرد ( 10 دقیقه الی 12 ساعت ) ، در صورتی که نسبت به پرداخت اقدام کردید و بیش از 6 ساعت سرویس فعال نشد میتوانید به بخش پشتیبانی نسبت به رفع تعلیق سرویس درخواست ارسال نمایید ، همچنین توجه نمایید که از طریق بخش افزودن وجه میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید که در هر دوره با رسیدن زمان سررسید و صدور صورتحساب ، سرویس شما با استفاده از اعتبار حساب کاربری بصورت خودکار تمدید شود.
.
11- زمان رسیدگی به تیکت ها بین 10 دقیقه الی 12 ساعت می باشد , از ارسال تیکت تکراری و پاسخ مکرر به تیکت جدا خودداری نمایید.
.
12- تمامی کاربران توجه نمایند در صورتی که در تیکت های ارسالی ادب رعایت نشود و کلمات توهین آمیز و الفاظ رکیک ارسال شود شرکت حق مسدود سازی اکانت کاربری کاربر متخلف به همراه سرویس را خواهد داشت.
.
13- سرویس های خریداری شده که به هر دلیل فعال نمی شوند اعم از نقص در مدارک احراز هویت , نقص در پیکربندی سفارش ثبت شده و … ؛ مبلغ پرداختی در اکانت کاربری مشترک اعتبار خواهد شد و فقط با دستور قضایی و یا پلیس فتا امکان واریز به حساب امکان خواهد داشت.
.
14- جهت واریز مبالغ کاربران دقت نمایند برای واریز هر وجه حتما شماره شبا ( از همان کارتی که پرداخت شده ) ارسال نمایند , در صورت عدم شماره شبا و ارسال شماره کارت کارمزد کارت به کارت از مبلغ کسر خواهد شد.
.
15- قوانین درج شده برای تمامی سرویس ها می باشد و در صورت عدم رعایت و بروز مشکلاتی که باعث آسیب رسیدن به سرویس ها و یا متضرر شدن مجموعه شود تخلف انجام شده بصورت قانونی مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.
.